Siloah, Woonlocatie De Eersteling

Wonen voor mensen met een beperking

Ganzenpad 2 2751 CZ Moerkapelle
079-5932800, 079-5935300
Deze locatie is onderdeel van Siloah

Waardering van Siloah, Woonlocatie De Eersteling - Moerkapelle op 21 januari 2019 Interview

Herkennen veranderingen

Passende zorg en ondersteuning

Vast team

Ik vind het prettig dat er duidelijke afspraken worden gemaakt bijvoorbeeld over een doktersbezoek. Ik wil graag dat er iemand meegaat. Met mijn familie heb ik dan eerst overleg wie ermee gaat. De ene keer een familielid, de andere keer iemand van de begeleiding. Ik vind het voor mezelf belangrijk dat een afspraak, een afspraak is. Als dat toch verandert vind ik dat niet fijn. Ik vind het best lastig om aan te geven. Maar ik heb hier geleerd voor mezelf op te komen en daar reageert de begeleiding goed op. Ik vind het heel belangrijk om vaste begeleiding te hebben. Ik heb twee persoonlijke begeleiders, de eerste en de tweede, waarmee ik het goed kan vinden. Daar ben ik heel blij om. Wat ik heel prettig vind is dat de begeleiding belangrijke dingen van mij weet. Zo kunnen ze mij goed begeleiden. Het is fijn dat de begeleiding met mij meedenkt, vooral bij dingen die ik moeilijk vind om naar toe te gaan. Achteraf ben ik dan blij dat ze me gestimuleerd hebben om toch te gaan. Het is hier heel gezellig wonen, vooral omdat ik samen met een medebewoner een huis deel. We hebben gelukkig een goeie klik.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Siloah, Woonlocatie De Eersteling? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.