Siloah, Woonlocatie De Klokkenberg

Wonen voor mensen met een beperking

Laan 50 8071 JB Nunspeet
Deze locatie is onderdeel van Siloah

Waardering van Siloah, Woonlocatie De Klokkenberg - Nunspeet op 29 januari 2019 Interview

Herkennen veranderingen

Passende zorg en ondersteuning

Vast team

Overige aandoeningen

Ik mag meebeslissen over de afspraken die over mij gaan, begeleiding denkt hierin mee. Ik wordt vrijgelaten in de afspraken, de begeleiding is niet streng in 'afspraak is afspraak'. De begeleiders geven de goede begeleiding die ik wens. Ik word heel erg betrokken in wat ik wel wil en wat ik niet wil. Er is een plan bord welke leiding er op een dag werkt. Ik krijg goede informatie van de begeleiding. De meeste begeleiding ziet hoe het met mij gaat. De begeleiding ziet steeds beter uit zichzelf als er iets met mij is. Ik krijg genoeg zorg. Als ik een idee heb dan geef ik dit aan en dan wordt er serieus naar geluisterd. Nu is er wel een vast team, dit is wel eens anders geweest. Ik merk wel dat begeleiders goed samenwerken. Er wordt tijd voor mij gemaakt door de begeleiders en dan luisteren ze naar mij. Ik voel mij hier veilig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Siloah, Woonlocatie De Klokkenberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.