Waardering van Siloah, Woonlocatie De Thuishaven - Urk op 17 januari 2019 interview

8.1

De afspraken die over mij worden gemaakt, gaan altijd in goed overleg met mijn familie en mij. Als ik iets aan de begeleiders vraag, begrijpen ze mij. Alle begeleiders weten goed met mij om te gaan als er iets aan de hand is. Als ik een moeilijke dag heb, dan nemen de begeleiders mij serieus en kan ik hierover praten. De begeleiders hebben ook altijd belangstelling in mij, naar wat ik heb gedaan op mijn werk. Als ik me niet goed voel, zien begeleiders dit aan mij. Ik mag hier zelf weten hoeveel eten ik opschep uit de pan, dit is bij de ene leiding beter als bij de ander. Ik krijg hier de hulp die ik nodig heb. Als ik ziek ben, reageren de begeleiders soms wel eens anders dan elkaar. Ik weet iedere week welke begeleiding er komt werken. Ik zou nooit meer willen verhuizen van hier! Ik geniet hier.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Siloah, Woonlocatie De Thuishaven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.