Waardering van Siloah, Woonlocatie De Thuishaven - Urk op 14 februari 2019 interview

7.6

Ik praat mee met de afspraken over mijn verwant en mijn verwant mag zelf ook meepraten. Hier wordt aan gehouden. Begeleiders zijn deskundig, ze weten goed hoe ze om moeten gaan met de beperking van mijn verwant. Als iets mijn verwant aan gaat, krijgen wij hier informatie over. Begeleiders zien het goed als het minder gaat met mijn verwant. Ze reageren hier dan passend op in het belang van mijn verwant. Mijn verwant voelt zich thuis hier op groep. Er is wel een vast team die werkt, er wordt op een bord gezet wie er welke dag is. Er wordt in de avond even met mijn verwant gezeten en dan kan ze alles bespreken. De woonlocatie is een nieuw gebouw, hij kan niet beter.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Siloah, Woonlocatie De Thuishaven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.