Waardering van Stichting De Rozelaar, Woonlocatie de Rozenhof - Voorthuizen op 4 oktober 2018 interview

7.4

Wij hebben telefonisch contact als er iets aan de hand is. Ik ben altijd op de hoogte. Regelmatig wordt het persoonlijk plan van mijn familielid bijgesteld wanneer dit nodig is m.b.t. de zorg, werk of zelfredzaamheid. Begeleiding heeft voldoende kennis in huis. De contacten zijn heel kort naar elkaar toe tussen begeleiding en ons. Het is altijd heel duidelijk wat er gebeurt. Ik krijg telefonisch of als wij aanwezig zijn of op ouderavonden te horen wat er allemaal gebeurt. Wij hebben kort contact met elkaar waardoor dit goed loopt. Wat betreft de gezondheid van mijn familielid zijn zij alert en worden onderzoeken op tijd in gang gezet. Ik vind het jammer dat mijn familielid niet voldoende ondersteunt wordt m.b.t. het vervoer naar werk i.v.m. de kosten hiervan. Het zou heel jammer zijn dat hierdoor dit werk niet meer zou kunnen in de toekomst. Begeleiding op de Rozenhof is verder prima. Ik ben redelijk tevreden over de vastigheid van het team. Onderling wordt dit ook opgelost om lege plekken op te vullen. Dit is prettig voor de bewoners. Ik wordt overal van op de hoogte gesteld en als ik vragen heb kan ik hiervoor bij de begeleiding terecht en word ik geïnformeerd. Het appartement is ruim. De huiskamer lijkt iets minder toegankelijk zodat mensen meer op hun appartement verblijven. Ik zou het prettig vinden dat mensen ook zoveel mogelijk samen in de huiskamer kunnen zijn. Het is wel heel prettig dat bewoners een eigen appartement hebben. Over het algemeen zijn wij zeer tevreden over de Rozenhof.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting De Rozelaar, Woonlocatie de Rozenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.