Waardering van Stichting de Rozelaar, Woonlocatie het Gasthuis - Barneveld op 21 november 2017 interview

7.5

Elk jaar vindt er een zorgplanbespreking plaats. Ik ben een deel van het gesprek aanwezig samen met familie, mijn PB'er en nog een paar mensen. De afspraken die worden gemaakt tijdens het overleg worden bijna altijd uitgevoerd. Ik vind dat ik een mooie kamer heb. Ik heb 's avonds een aantal activiteiten. Op zondag ga ik altijd naar de kerk met een vrijwilliger. Dat vind ik plezierig. Ik ga ook naar catechisatie in de kerk. Ik word opgehaald door een vrijwilliger. Misschien kan ik over een paar jaar wel wat zelfstandiger wonen, maar ik heb het hier nu prima naar mijn zin. Een appartement vraagt natuurlijk veel meer schoonmaak. Dat vind ik best een beetje lastig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting de Rozelaar, Woonlocatie het Gasthuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.