Waardering van Stichting de Rozelaar, Woonlocatie het Gasthuis - Barneveld op 21 november 2017 interview

8.1

Wij zijn heel tevreden met de woonplek voor ons familielid. We worden nauw betrokken bij de zorg en ondersteuning. Er is hecht vast team werkzaam. Als er invallers werken gaat er wel eens wat fout, maar nauwelijks bij vaste medewerkers. Als er iets niet helemaal goed gaat, worden we direct geïnformeerd. De woning is wat verouderd en de intensiteit van de zorgvragen van de bewoners nemen toe, daarom is de woning niet helemaal passend meer. Er wordt nagedacht over nieuwbouw. De ruimten zijn te krap, dat geldt bv. ook voor de badkamers. Dat alles in relatie tot de toenemende zorgvraag van de bewoners. Maar al met al zijn wij erg tevreden over de zorg en ondersteuning die geboden wordt in het Gasthuis en de wijze waarop wij daarbij betrokken worden. We worden gehoord!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting de Rozelaar, Woonlocatie het Gasthuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.