Stichting De Rozelaar, Woonlocatie Iris

Wonen voor mensen met een beperking

Irishof 2 3772 JW Barneveld
Deze locatie is onderdeel van Stichting De Rozelaar

Waardering van Stichting De Rozelaar, Woonlocatie Iris - Barneveld op 13 december 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Passende zorg en ondersteuning

Vast team

Overige aandoeningen

Afspraken worden helaas niet altijd nagekomen. Op die manier halen we de afspraken weer boven tafel die zijn gemaakt m.b.t. de zorg aan ons familielid. Een keer in de twee jaar hebben wij een persoonlijk plan bespreking. Helaas wordt dit niet altijd nageleefd. Ik zou graag willen dat het niet nodig is dat we eerst een signaal moeten geven, want het gaat over gewone dagelijkse dingen. Niet ieder personeelslid heeft voldoende kennis in huis. Er zijn er zeker wel die dat hebben. Tijdens sommige diensten is er meer onrust dan tijdens andere diensten. Ik word voldoende geïnformeerd. Als mijn familielid niet goed in zijn vel zit dan wordt echt ruimte gegeven voor rust en aandacht. Ons familielid krijgt niet altijd de zorg en ondersteuning die nodig is wanneer het gaat om persoonlijke verzorging. De aandacht die ons familielid krijgt is afhankelijk van het personeelslid dat werkt. Ons familielid mag meer gezien worden. Er zijn teveel wisselingen in het team waardoor er allerlei problemen komen en bewoners zich minder veilig voelen en dat geeft onrust in huis. Ik kan altijd hier komen en dan kan ik altijd een goed gesprek hebben. Het is een prachtige kleinschalige locatie. De plaats is mooi. Mijn familielid voelt zich thuis op deze locatie. Bewoners horen bij elkaar en de locatie ligt dicht bij het centrum. Bewoners kunnen hier gaan wandelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting De Rozelaar, Woonlocatie Iris? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.