Stichting Sprank, locatie De Handpalm

Wonen voor mensen met een beperking

Rozenoord 94 2651 XP Berkel en Rodenrijs
Deze locatie is onderdeel van Stichting Sprank

Waardering van Stichting Sprank, locatie De Handpalm - Berkel en Rodenrijs op 24 juni 2019 Interview

Herkennen veranderingen

Passende zorg en ondersteuning

Vast team

Overige aandoeningen

Als verwant praat ik mee over de afspraken, dit wordt altijd gedaan in goed overleg. Begeleiders houden zich aan deze afspraken. Er is goed contact. De meeste begeleiders zijn wel deskundig. Dat merk ik aan de verzorging van onze verwant. Alles wat mijn verwant zelf kan, moet hij ook zelf doen. We krijgen voldoende informatie en mogen meedenken over bepaalde dingen. Tijdens een verwant avond kijken we hoe dingen beter kunnen. Veranderingen zien begeleiders en dan worden wij als verwanten geïnformeerd en gaan begeleiders in gesprek met hem. Ze zijn erg alert. Er werkt een vast team. Soms is er een invaller, maar die wordt goed ingewerkt. De groepen worden goed afgesteld en er wordt gekeken welke mensen bij elkaar passen. De woonlocatie is prima. Het is nog niet zo oud en er zijn eigen appartementen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Sprank, locatie De Handpalm? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.