Stichting Sprank, locatie De Handpalm

Wonen voor mensen met een beperking

Rozenoord 94 2651 XP Berkel en Rodenrijs
Deze locatie is onderdeel van Stichting Sprank

Waardering van Stichting Sprank, locatie De Handpalm - Berkel en Rodenrijs op 1 juli 2019 Interview

Herkennen veranderingen

Passende zorg en ondersteuning

Vast team

Overige aandoeningen

Door de jaarlijkse zorgplan besprekingen, praat mijn verwant mee over de afspraken. Wij als verwanten hebben geregeld goed contact met de begeleiding. Eens in de veertien dagen hebben wij telefonisch overleg met de pb'er van mijn verwant. Als verwanten hebben wij een positieve indruk over de deskundigheid van begeleiders. We herkennen onze verwant in het zorgplan. Elke dag zijn er minstens drie momenten van bijzondere aandacht en zorg. Er werken wel vaak nieuwe begeleiders, er is veel wisseling van de wacht. Maar ik krijg wel de indruk dat begeleiders goed samenwerken en dat de overdrachtsrapportage zorgvuldige aandacht krijgt. Als verwanten hebben wij veel lof voor de accommodatie. Als mijn verwant een weekend bij ons is geweest, gaat hij graag weer naar huis.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Sprank, locatie De Handpalm? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.