Stichting Sprank, locatie De Handpalm

Wonen voor mensen met een beperking

Rozenoord 94 2651 XP Berkel en Rodenrijs
Deze locatie is onderdeel van Stichting Sprank

Waardering van Stichting Sprank, locatie De Handpalm - Berkel en Rodenrijs op 24 juni 2019 Interview

Herkennen veranderingen

Passende zorg en ondersteuning

Vast team

Overige aandoeningen

Ik praat mee over de afspraken over mijn verwant, maar dit wordt niet altijd nagekomen. We hebben afspraken gemaakt om op 1 lijn te zitten, maar door wisseling van begeleiding werkt het niet altijd. Niet alle begeleiders zijn deskundig, maar er zijn er wel een paar die wel goed zijn. Begeleiders lezen niet altijd rapportages. We krijgen wel informatie over wat er allemaal speelt. Soms horen we informatie pas achteraf. De ene begeleider merkt wel verandering op bij mijn verwant en de ander niet. Ze hebben haar niet altijd door. De ondersteuning die mijn verwant krijgt is goed. Ze willen nu met meer vaste mensen gaan werken op de groep. Begeleiders werken erg langs elkaar heen, er is niet altijd tijd voor goed overleg. De woonlocatie is echt prima.Het is nieuw en een ruime slaapkamer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Sprank, locatie De Handpalm? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.