Waardering van Stichting Sprank, locatie De Parel - Roden op 3 oktober 2018 interview

7.1

De afspraken heb ik samen met mijn persoon begeleider gemaakt.Die heeft ze in de computer gezet in het zorgplan. De begeleiders vertellen mij wanneer ik mij aan de afspraak moet houden.Dat gaat goed. Ik zit bij mijn zorgplan bespreking met de begeleider en mijn ouders.Ze kunnen goed met mij omgaan. Met een begeleider die nu weg is had ik geen klik. Met de begeleiders nu heb ik met ieder een een goed contact maar nu niet meer. ik zit in de bewoners raad en daar wordt ik door de ondersteuner serieus genomen. Er is een foto bord en daar zie ik wie er werkt en wie er slaapt. Informatie is meestal begrijpelijk maar niet altijd. De meeste begeleiders zien dat ik niet goed in mijn vel zit of dat ik pijn heb. Als er afspraken niet doorgaan of dingen worden niet besproken die op de agenda staan vind ik niet prettig. Er zijn altijd vaste begeleiders Stagiaires komen elk jaar nieuwe binnen. Meestal kan ik hier goed mee omgaan. Meestal luisteren begeleiders goed naar mij. Ik woon met plezier en voel me veilig bij deze locatie. Ik wil nog veel leren om steeds meer zelfstandiger te worden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Sprank, locatie De Parel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.