Waardering van Stichting Sprank, locatie De Parel - Roden op 3 oktober 2018 interview

7.6

De begeleiders houden zich aan de afspraken omdat het heel belangrijk is voor mij. Mijn afspraken staan op een lijstje en de begeleiders hebben ook een lijstje met afspraken. De begeleiders kunnen mij goed helpen wat ik zelf niet kan. En de meeste dingen doe ik zelf en wat ik zelf kan mag ik alleen doen. Meestal gebruiken ze geen moeilijke taal en als ik het niet begrijp vraag ik het nog een keer en leggen ze het nog een keer uit. De informatie over stagiaires word op tijd gegeven. En er is een foto bord waar je op kunt zien wie er komt werken. Meestal gaat het goed met de foto's. De begeleiders zien gelijk wanneer ik niet goed in mijn vel zit en gaan ze gelijk met mijn praten. En als ik ziek ben zien ze dat ook aan mij. Ik vertel het zelf ook aan de begeleiders. Ik krijg hulp en ze zorgen goed voor mij. Meestal hebben ze tijd voor mij om met mij te praten. We hebben een vast team met Stagiaires die komen en weer gaan. Ik vind de samenstelling van de groep belangrijk zodat ik kan praten met iedereen. Begeleiders luisteren meestal naar mij. Als begeleiders niet luisteren kan ik hier meestal goed mee omgaan. Ik voel mijn veilig. Ik heb een grote kamer en daar zit ik graag. Ik zou meer samen met begeleiders activiteiten willen doen. Meestal kunnen begeleiders goed koken. Ik vertel mijn collega, s over de locaties en mijn huisgenoten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Sprank, locatie De Parel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.