Waardering van Stichting Sprank, locatie De Parel - Roden op 3 oktober 2018 interview

7.9

Ik praat over leuke afspraken met de begeleiding. Met mijn persoonlijke begeleiders heb ik afspraken over mijn lichamelijke verzorging en over mijn verder afspraken. Ik kan goed opschieten met de begeleiders. Meestal zijn ze niet bezorgd over mij, Ze praten met mij als ik verdrietig of boos ben over dingen die op het werk zijn voorgevallen. De begeleiders helpen mij goed als ik hun nodig heb. Ik kijk op het Fotobord wie er komen werken en wie er slaapdiensten heeft. Meestal wordt de nieuwsbrief Sprankel voorgelezen op de groep. De nieuwsbrief is in makkelijke begrijpelijke taal. Ik werk met een agenda waar ik zelf de afspraken inzet. De begeleiders kijken hoe het met mij gaat. Begeleiders zien als ik ziek ben en als ik niet goed in mijn vel zit. Ze helpen mij heel goed. Begeleiders helpen mij als ik ze nodig heb. Mijn maatje vanuit de kerk luistert naar mijn ideeën en doet leuke dingen met mij en dat vind ik heel fijn.mijn persoonsbegeleider gaat echt met mij praten en de andere begeleiders helpen mij waar ik hulp bij nodig heb. Begeleiders luisteren heel goed naar mij en iedereen heeft belangstelling voor mij. Begeleiders hebben belangstelling voor mijn hobby. Begeleiders praten over het wonen binnen en buiten de locatie maar niet over mijn werk. Ik wil nog veel leren om zelfstandiger te worden. Ik vind het leuk om zelfstandig te wonen en ik voel me heel fijn hierbij. Ik vind het alarm wat overdag weleens afgaat niet prettig. Ik ben tevreden over mijn eigen kamer/slaapkamer en keukentje.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Sprank, locatie De Parel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.