Stichting Sprank, locatie Urk

Wonen voor mensen met een beperking

Op de Ree 302 A 3752 GM Bunschoten-Spakenburg
Deze locatie is onderdeel van Stichting Sprank

Waardering van Stichting Sprank, locatie Urk - Bunschoten-Spakenburg op 23 oktober 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Passende zorg en ondersteuning

Vast team

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Elke keer met een zorgplan bespreking, praat ik mee over de afspraken, ook met mijn familie. We hebben ook afspraken over hoe laat ik ga douchen bijvoorbeeld, hier houden ze zich aan. De ene begeleider kent mij beter dan de andere. De begeleiding houdt eigenlijk nooit iets voor mij achter, ze vertellen mij eigenlijk alles wel. Ze komen ook wel eens op mijn kamer om te praten over alledaagse dingen. We krijgen altijd goed te horen welke begeleiders er de volgende dag komen. De begeleiders hebben wel in de gate als ik anders ben dan normaal. Dan krijg ik even een rust moment en gaan we er over praten, hier nemen ze de tijd voor. Als ik emotioneel ben, luisteren de begeleiders naar mij en geven ze mij waar ik dan behoefte aan heb. Door de onderlinge contacten met de meeste bewoners en begeleiding, voel ik me hier veilig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Sprank, locatie Urk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.