Stichting Sprank, locatie Urk

Wonen voor mensen met een beperking

Op de Ree 302 A 3752 GM Bunschoten-Spakenburg
Deze locatie is onderdeel van Stichting Sprank

Waardering van Stichting Sprank, locatie Urk - Bunschoten-Spakenburg op 23 oktober 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Passende zorg en ondersteuning

Vast team

Aandoeningen bij de man - overig

Ik heb afspraken over dingen die ik moet doen in het huis. Als ik het soms even druk heb, vraag ik de begeleiding of ze me willen helpen, dat doen ze dan. De begeleiding weet wat ik prettig vind en wat mijn gewoontes zijn, hier houden ze rekening mee. Als we een dagje ergens heen gaan, krijgen we hier informatie over. Ik mag dan kiezen waar ik graag heen wil. Als ik me niet goed voel, dan helpen ze mij en ook om dan mijn werk af te zeggen. Ik krijg precies genoeg ondersteuning van de begeleiding. De schoonmaak dingen in mijn kamer waar ik zelf geen tijd voor heb, doet een vrijwilliger voor mij, dat vind ik fijn. De begeleiders hebben belangstelling voor mij. Met eten vragen ze bijvoorbeeld of ik echt genoeg eten heb, daar zorgen ze goed voor. Ik vind het hier prettig wonen, omdat ik dicht bij het centrum woon.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Sprank, locatie Urk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.