Zozijn, Hamersestraat

Wonen voor mensen met een beperking

Hamersestraat 27 6931 EV Westervoort
Deze locatie is onderdeel van Zozijn

Waardering van Zozijn, Hamersestraat - Westervoort op 18 januari 2019 Interview

Herkennen veranderingen

Passende zorg en ondersteuning

Vast team

Overige aandoeningen

Ik denk dat dit de best mogelijke plek is voor mijn kind. Wat ons aansprak, was dat het doel is om mensen zo zelfstandig mogelijk te maken. Ze woont er nog niet zo lang en het is wennen, Voor iedereen. Ze voelt zich soms wat alleen. Ik weet niet zo zeker of de huidige vaste begeleider , het maatje, wel de beste persoon voor haar is. De begeleiders nemen soms contact met ons op om wat te vragen. Wat ik heel fijn vond, was dat de leiding belde om te vertellen hoe zij vonden dat de eerste periode was gegaan. Wat ik er tot nu toe van weet, is het team goed. Ik ga uit van hun professionaliteit. Het team is nu stabiel, dat schijnt wel anders te zijn geweest. Het is belangrijk dat er zo min mogelijk wisselingen zijn, dus ik hoop dat het zo blijft. Toen ze er nog maar net woonde, was er een stamppotavond waar ook ouders bij waren, Ik zou binnenkort wel meer contact met ouders willen. Misschien is het een idee om ouders van nieuwe bewoners officieel te introduceren bij de andere ouders. Dat lijkt mij in ieder geval prettig. De woning is prima. We vonden het wel onlogisch dat het balkon aan de slaapkamer grensde. We hebben het veranderd: slaapkamer is woonkamer geworden en andersom. Nu is het prachtig. De woningbouwvereniging reageert wel sloom als er iets gerepareerd moet worden. Al weken doet de verwarming het niet goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zozijn, Hamersestraat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.