Gemiva-SVG Groep, Woonlocatie Karnemelksloot

Wonen voor mensen met een beperking

Zoutmanplein 6 A 2806 WP Gouda
Deze locatie is onderdeel van Gemiva-SVG Groep

Waardering van Gemiva-SVG Groep, Woonlocatie Karnemelksloot - Gouda op 5 maart 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Passende zorg en ondersteuning

Vast team

Overige aandoeningen

Ik ben nog erg zelfstandig, ik woon hier vooral omdat het huis zo rolstoeltoegankelijk is. Het is een mooi en prettig appartement. De buurt vind ik wel erg stil, ik zou liever in een levendiger buurt willen wonen. Of juist midden in de natuur. Ik ben graag op mezelf. IK eet bijvoorbeeld nooit in de eetzaal, maar haal beneden mijn eten op en warm dat zelf in de magnetron. Anderzijds vind ik het wel leuk om zo nu en dan op de galerij met andere bewoners een gezellig burenpraatje te hebben. De zorgmedewerkers zijn deskundig, bijvoorbeeld met mijn medicijnen zijn ze heel secuur. Dar gaat echt goed. Verder heb ik niet veel zorg en ondersteuning nodig, Maar als ik het nodig heb dan zijn ze er voor me. Afspraken worden nagekomen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gemiva-SVG Groep, Woonlocatie Karnemelksloot? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.