Waardering van InteraktContour, Woonlocatie Sytwende - Bunschoten-Spakenburg op 27 juni 2017

• Hersenaandoeningen

Mijn zus woont nu al 9 jaar in de WL Sytwende en heeft het goed naar haar zin. Het personeel is betrokken en behulpzaam. Er wordt ondersteuning en hulp geboden daar waar  nodig is. Ik ben tevreden over de manier van communicatie naar en met ons. Je wordt goed op de hoogte gehouden. Er is een woning ingericht als ontmoetingsruimte voor de bewoners en kantoor voor het personeel. Het personeel is overdag dicht in de buurt als er iets mocht zijn. Alleen ‘s nachts is er geen personeel aanwezig. Dan kan er vanuit zorgcentrum de Haven in voortkomend geval hulp gevraagd worden.  Kortom: een fijne woonlocatie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor InteraktContour, Woonlocatie Sytwende? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.