Waardering van Noorderbreedte, Woonvorm Florastate - Leeuwarden op 12 december 2019 interview

7.4

Afspraken worden meestal wel goed nagekomen. Soms moet je op een afspraak terugkomen omdat het vergeten wordt. De verpleging houd zich meestal wel vast aan het protocol. En soms vergt mijn handicap wel eens een andere benadering. Maar iedereen doet zijn uiterste best om het voor mij zo aangenaam mogelijk te maken. Soms is de theorie en de praktijk niet gelijk aan elkaar. De informatie voorziening is redelijk op orde. Binnenkort hoop ik mijn eigen dossier te mogen inzien. Dat vind ik wel belangrijk. Ik word altijd netjes en met veel liefde verzorgd. Er wordt soms wel eens niet helemaal goed naar mij geluisterd vind ik. Ik ken mijn eigen lichaam het best en weet wat ik prettig vind en goed voor mij is. Mijn appartement vind ik geweldig leuk. Heerlijk licht en erg ruim. Alles wat ik nodig heb is aanwezig. Ruime badkamer en een aparte slaapkamer. Bovendien heb ik een aparte bergruimte. Prima uitzicht. Geen enkel probleem. Ik voel mij al best op mijn gemak.

Reactie van/namens Kwaliteit en Innovatie

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat u op deze manier helpt om onze zorg te verbeteren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noorderbreedte, Woonvorm Florastate? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.