Waardering van Noorderbreedte, Woonvorm Florastate - Leeuwarden op 12 december 2019 interview

7.1

Afspraken worden niet altijd goed nagekomen. Mijn laatste afspraak met mijn PB er is bijvoorbeeld niet goed gegaan als gevolg van een communicatie fout. De informatie voorziening is niet optimaal. Vaak krijg ik informatie te laat. Dan ben ik ergens te laat op een afspraak omdat ik te laat ben geïnformeerd. Ik heb niet het idee dat ik altijd serieus wordt genomen als ik ergens een opmerking over maak. Mijn verzorging op zich is goed. De mensen zijn wel deskundig. Ze gaan wel professioneel met mij om, maar niet altijd op een leuke. Met mijn appartement ben ik heel erg tevreden. Het is lekker ruim en ik heb een mooi balkon.

Reactie van/namens Kwaliteit en Innovatie

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Uw feedback zal worden gedeeld met de locatie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noorderbreedte, Woonvorm Florastate? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.