Waardering van Noorderbreedte, Woonvorm Florastate - Leeuwarden op 24 april 2017 interview

7.7
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Als ik afspraken maak gaat dat meestal wel goed. Het gaat vaak afspraken of ik op een bepaalde tijd geholpen kan worden omdat ik bijvoorbeeld ergens heen moet. Als ik dat op tijd aangeef wordt dat altijd opgeschreven in de planning voor die dag. Mijn appartement ben ik tevreden over. Ik heb hem zelf ingericht naar mijn eigen smaak. Ik krijg hulp van de fysiotherapeut en vrijwilligers om een beetje mobiel te blijven. Over mijn verzorging heb ik geen klachten. Als er eens iets is bespreek ik dat met de persoon die het betreft. Ze zijn wel altijd aardig en behulpzaam. De informatievoorziening zou wel een beetje beter kunnen. Er wordt nog wel eens wat vergeten door te geven. Dan kom je ergens en dan zeggen ze: Oh is er niet gezegd dat het niet doorging? Ik kan met mijn PB-er al mijn dingen bespreken. Er is altijd wel iemand waar ik mijn verhaal in vertrouwen tegen kan vertellen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noorderbreedte, Woonvorm Florastate? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.