Waardering van Noorderbreedte, Woonvorm Florastate - Leeuwarden op 24 april 2017 interview

7.3
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

De medewerkers zijn best wel leuk maar de samenwerking kan wel wat beter. Ze gaan wel erg leuk met mij om. Ze doen wel erg hun best om het mij naar de zin te maken. Afspraken maken gaat soms bij de overdrachten wel eens mis. Maar over het algemeen gaat het best wel goed. Ik krijg alleen maar begeleiding nodig. Ik ga naar een sportschool waar ik wel fysiotherapie krijg naast mijn sportoefeningen. Elke maand krijgen we een nieuwsbrief waarin alles staat wat er staat te gebeuren. Er zijn wel een aantal mensen waar ik met mijn problemen terecht kan. Dat voelt wel goed. Ik heb zelf mijn kamer ingericht. Ik kan alles zelf regelen met de woonstichting. Ik voel mij wel erg op mijn plaats hier. Iedereen doet erg zijn best om het mij naar de zin te maken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noorderbreedte, Woonvorm Florastate? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.