Waardering van Noorderbreedte, Woonvorm Florastate - Leeuwarden op 24 april 2017 interview

7.8
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

De meeste afspraken worden wel goed nagekomen. Soms wordt vergeten om nieuwe afspraken in het zorgplan in te voeren. Ik krijg niet zoveel behandeling. Dat heeft voor mij niet zoveel zin. De medewerkers zijn best wel capabel, maar er zijn wel vaak verschillende gezichten die bij je in de kamer ziet. En er zijn veel stagiaires. De informatievoorziening is heel erg goed. Alles wat van belang is krijg ik wel te horen of ik kan het lezen in een nieuwsbrief. Goed geregeld. Ook een luisterend oor is altijd wel een mogelijkheid voor. Ik kom uit een eengezinswoning en nu heb ik een klein appartement en dat is wel even iets anders. Het valt niet mee om daar aan te wennen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noorderbreedte, Woonvorm Florastate? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.