Waardering van Noorderbreedte, Woonvorm Florastate - Leeuwarden op 24 april 2017 interview

7.2
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

De omgang met de medewerkers ben ik heel tevreden over. Ze zijn altijd vriendelijk en behulpzaam. De informatievoorziening is goed, maar de communicatie niet. Soms worden dingen verkeerd begrepen en dan ontstaan er wel is misverstanden. Er zijn veel stagiaires en dat werkt ook niet altijd goed. Ik krijg regelmatig fysiotherapie en daar ben ik heel tevreden over. Het helpt mij om zo lang mogelijk mobiel te blijven. Over mijn accommodatie ben ik dik tevreden. Alles zelf ingericht volgens mijn eigen ideeën. Ik heb een goede PB-er waar ik alles bij kwijt kan. Ook vertrouwelijke informatie is bij haar in veilige handen. Alle gemaakte afspraken worden niet altijd goed nagekomen. Ook dat heeft weer met communicatie te maken. Maar al met al ben ik wel tevreden met mijn verblijf hier. Het eten vind ik onder de maat. Het is allemaal te gaar. Het lijkt allemaal wel gestoomd. Dat zou beter kunnen.

Reactie van/namens Woonvoorziening voor lichamelijk gehandicapten Noorderbreedte, Woonvorm Florastate - Leeuwarden

Hartelijk dank voor uw waardering en feedback. De maaltijdverzorging hebben wij niet in eigen huis. Wij vragen u daarom uw feedback ook door te geven aan uw maaltijdleverancier. Zij stellen dit vast op prijs.
- U kunt uw maaltijden bestellen bij ‘Van Smaak’ of ‘ Distrivers’’ (deze maaltijden worden door ons vergoed) of een maaltijdleverancier van uw keuze (hiervoor ontvangt u een compensatie). Uiteraard zijn er ook de faciliteiten om zelf uw maaltijden te bereiden in uw appartement.-

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noorderbreedte, Woonvorm Florastate? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.