Waardering van Noorderbreedte, Woonvorm Florastate - Leeuwarden op 12 december 2019 interview

7.5

Het personeel is wel heel lief en zorgzaam voor mij. Maar of ze van alle specifieke kenmerken van mijn ziekte op de hoogte zijn weet ik nog niet. Daar heb ik nog niet voldoende inzicht in. Ze zijn daar wel mee bezig om zich dat eigen te maken. Er wordt wel heel goed naar mij geluisterd vind ik. Het is wel prettig dat ik een vast team om mij heen heb waar ik een goede band mee op kan bouwen. In mijn appartement voel ik mij heel erg op mijn gemak. Hij is lekker ruim en gezellig. En ik heb een mooi uitzicht op de straat. Al met al ben ik best wel tevreden met mijn verblijf hier. Ik hoop hier nog lang te mogen genieten.

Reactie van/namens Kwaliteit en Innovatie

Hartelijk dank voor uw beoordeling en het delen van uw ervaring.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noorderbreedte, Woonvorm Florastate? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.