Waardering van Noorderbreedte, Woonvorm Florastate - Leeuwarden op 24 april 2017 interview

7.7
  • Aandoeningen bij de man - overig

Ik ben heel tevreden over mijn appartement. Ik kan lekker zelfstandig wonen en dat is heel veel waard. Gemaakte afspraken worden door iedereen goed nagekomen. Als ik bijvoorbeeld met de taxi weg moet en ik moet eerder mijn eten, dan regelen ze dat voor mij. Nooit geen probleem. Ze zijn flexibel. Ik krijg fysiotherapie en daar heb ik veel baat bij. Er wordt niet altijd goed naar mij geluisterd. Dat kan beter. Ook de informatievoorziening kan beter. Soms krijg ik niet alles mee, omdat ik niet alles meer zie. Daar wordt niet genoeg rekening mee gehouden. Als ik ergens een probleem mee heb kan ik daar wel over spreken. Over het geheel genomen ben ik heel tevreden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noorderbreedte, Woonvorm Florastate? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.