Waardering van Noorderbreedte, Woonvorm Florastate - Leeuwarden op 24 april 2017 interview

6.7
  • Aandoeningen bij de man - overig

Ik ben over mijn appartement wel tevreden. Wat ik nodig ben is aanwezig. Aanpassingen worden betaald uit de WMO. De verpleging ben ik wel tevreden over. Ik ben onder behandeling bij een fysiotherapeut en dat helpt mij goed bij mijn dagelijkse dingen. Afspraken gaan niet altijd goed. En soms bel ik wel eens en dan komen ze te laat of helemaal niet en moet ik opnieuw bellen. En dat ondanks dat er meestal wel voldoende personeel is. Soms zijn er misverstanden wie er langs moet komen. De informatievoorziening kan wel een stuk beter. Ik word nog wel eens vergeten. De zorgcoördinator komt wel langs als je daar om vraagt, maar dat is niet altijd een oplossing. Ik bespreek wel veel dingen met mijn medebewoners of in de privé sfeer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noorderbreedte, Woonvorm Florastate? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.