Waardering van Noorderbreedte, Woonvorm Florastate - Leeuwarden op 24 april 2017 interview

8.5
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik ben zeer tevreden over mijn appartement. Ik kan overal komen met mijn rolstoel. Ik heb een aangepaste keuken. Het eten krijg ik op de kamer geserveerd en het is van goede kwaliteit. Ik vind mijn behandeling bij de fysiotherapie heel erg goed. Ik ben daar heel blij. Erg belangrijk voor mij. De medewerkers zijn altijd heel behulpzaam. Ze zijn erg lief en zorgen goed voor mij. Als ik iets afspreek met de verpleging wordt dat ook altijd goed nagekomen. Ook de informatie die ik nodig heb krijg ik ruim voldoende. Ook een luisterend oor is altijd wel tijd voor. Als ik ergens over wil praten is er altijd wel iemand beschikbaar. Ik voel mij helemaal op mijn gemak in Florastate.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noorderbreedte, Woonvorm Florastate? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.