Waardering van Siza, Het Slath - Epe op 30 april 2019

2.5

In het begin toen ik hier kwam wonen, zaten hier vooral mensen die net als ik een lichamelijke aandoening hebben. Helaas is dit met de tijd enorm veranderd waardoor er totaal geen aansluiting meer is met de groep, en personeel onvoldoende kennis van mijn ziektebeelden heeft om mij goed, zorgvuldig, en  veilig te kunnen verplegen. Helaas worden ook adviezen  van mijn medisch specialisten genegeerd en niet overgenomen. Dit kan mij in grote medische problemen brengen. Dit is veelvuldig door verschillende artsen aangekaart, maar het personeel legt dat klakkeloos langs zich neer. Via verschillende kanalen binnen Siza heb ik aangekaart dat de hulp die hun bieden, niet overeenkomt met de hulp die afgesproken is en ik nodig heb.En uitgelegd wat ik precies nodig heb. Helaas doet Siza niets met deze info. Daarnaast word mij terwijl ik volledig wilsbekwaam ben steeds meer zelf  regie afgepakt, en maakt personeel zelf een behandelingsplan, zonder mijn medeweten. Dat kan dus inhouden dat hun van het ene op het andere moment dingen weigeren, die vooraf altijd door hun gedaan werden en ook gedaan moesten worden omdat ik er zelf onmogelijk toe instaat ben.Daarnaast meent Size ook dat het aan hun is te bepalen wanneer ik mag gaan rusten, enz.Ondanks vele pogingen van mij uit om tot een betere afstemming en zorgverlening te komen, merk ik keer op keer dat hier niets mee gedaan word.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Siza, Het Slath? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.