Waardering van Siza, Het Slath - Epe op 30 april 2019

2.5

In het begin was de woongroep redelijk goed en passend want toen was het merendeel een cliënt met een  lichamelijk beperking maar men gaat hier helemaal richting nah en zodoende is de samenstellg in deze groep bewoners totaal veranderd en de houding en manier van werken is echt 180° omgedraaid. Waardoor er nu totaal geen aansluiting mogelijk meer bij de desbetreffende woongroep en personeel. Er is onvoldoende expertise en kennis van mijn ziektebeeld om mij goed en veilig te kunnen begeleiden en verplegen. Het advies van diverse artsen die mij behandelen genegeerd en of uitgevoerd  voorzieningen/hulpmiddelen waardoor er onvoldoende passende zorg en hulpmiddelen geleverd worden of overgenomen.Ik heb dit meerdere keren via meerdere medewerkers aan Siza laten weten waar ik op dat moment hulp bij  nodig heb. Deze hulpvraag wordt naar eigen inzicht en in hun eigen voordeel ingevuld maar totaal niet wat ik als client op dat moment nodig heb. Dit zonder hier vooraf met cliënt te overleggen en op deze manier raakt de client steeds meer zelfregie afgenomen terwijl ik uitermate goed zelf de regie kan voeren. Op deze manier wordt ik als cliënt ongewild wi wilsonbekwaam gemaakt. En Siza wil nu zelf bepalen wanneer ik mijn rusttijden mag en kan nemen. Na heel veel gesprekken met verschillende medewerkers met verschillende functies hebben we helaas tot nu toe geen goede overeenkomst kunnen bereiken hoe ik de zorg in samenspraak met Siza voor beide partijen werkbaar en leefbaar kunnen mak een.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Siza, Het Slath? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.