Waardering van Cavent, Woonvoorziening De Grutto - Strijen op 21 februari 2017

2.2
  • Autisme

Ronduit slecht. De afspraken worden niet nagekomen. Ik krijg niet de afgesproken hulp. Woning is in zeer slechte staat.

Reactie van/namens Woonvoorziening voor verstandelijk gehandicapten Cavent, Woonvoorziening De Grutto - Strijen

Het spijt ons en het verbaast ons eerlijk gezegd ook deze waardering te moeten lezen. Cavent investeert veel tijd in overleg met onze
cliënten om de zorg zo goed mogelijk aan te laten sluiten op hun behoeften. We willen graag onze zorg verbeteren en hebben daarom via Zorgkaart Nederland de schrijver van deze recensie uitgenodigd een gesprek aan te gaan met onze onafhankelijke klachtenfunctionaris. Deze onderzoekt de klacht zonder tussenkomst van de begeleider of leiding van de locatie. De schrijver heeft dat geweigerd. Dat is jammer. Met een gesprek is het voor ons mogelijk de oorzaken van de ontevredenheid te achterhalen en zo nodig
verbeteringen te treffen. Mocht de schrijver alsnog een gesprek willen voeren over diens ontevredenheid dan blijft dat altijd mogelijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cavent, Woonvoorziening De Grutto? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.