Waardering van Cordaan, Kastanjehof – Ouderen met een verstandelijke beperking - Amsterdam op 25 november 2018 interview

7.8

De begeleiders maken 's morgens altijd een praatje met me. Dat is fijn. De begeleiding is er als ik die nodig heb. Bijvoorbeeld als ik nieuwe kleding nodig heb, dan gaan ze met mij mee. Ook letten ze goed op mij, als ik bijvoorbeeld grieperig ben dan houden ze me in de gaten. Samen zorgen we er ook voor dat mijn geldzaken goed geregeld worden. Er zijn veel verschillende mensen, dat vind ik heel leuk. Al is het lastig om de namen te onthouden. Beneden kunnen we koffie drinken, dat is vaak druk. Daarom drink ik in mijn eigen appartement koffie. Daar is genoeg ruimte.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Kastanjehof – Ouderen met een verstandelijke beperking? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.