Waardering van Driestroom, Driestroomhuis Met Elkaar - Heeswijk-Dinther op 13 maart 2019 interview

8.1

Op de locatie heb ik een eigen keuken, woonkamer, slaapkamer, balkonnetje en een badkamer en een washok. Ik kan de dingen zelf doen; ik kan helemaal zelf koken, maar als je wilt mag je mee-eten. De begeleiders luisteren wel naar mij. Sommige begeleiders zijn gevorderd, sommige zijn nog jonger en moeten nog dingen leren. De meeste zijn wel goed. Sommige krijgen een 9 voor de deskundigheid, anderen een 8. De meeste begeleiders blijven hier werken, wel is er bijna elke dag andere begeleiding aanwezig. Ik kon mijn persoonlijk begeleider niet kiezen. Dat is wel jammer. Ik kan meepraten over de afspraken en de de afspraken worden goed nagekomen. Informatie krijgen we meestal via een brief.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Driestroom, Driestroomhuis Met Elkaar? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.