Waardering van Driestroom, locatie Oude Graafseweg - Nijmegen op 11 maart 2019 interview

7.8

Ik maak samen met de begeleiding afspraken en als er iets veranderd dan geven ze dit door. Ik leef heel zelfstandig, maar vind het wel belangrijk om contacten te hebben. Dat lukt hier goed, samen eten en koffiedrinken dat vind ik gezellig en ik wil me niet vervelen. Ik heb het gevoel dat begeleiders niet altijd goed naar me luisteren en me willen tegenspreken. Ik vind dit lastig. Hier geef ik een zeven voor en voor belangstelling hebben en serieus genomen worden een acht. Er is veel wisseling in begeleiding, er komen steeds nieuwe mensen. Ik zou graag meer vaste begeleiding hebben, ik denk dat dit goed is voor mij. Ik heb kritiek op het feit dat begeleiders de telefoon bij zich op tijdens begeleidingsmomenten. Ik krijg al weinig begeleidingstijd en dan gaat de telefoon ook nog en dat is niet prettig. De woning is gehorig en ik heb last van mensen die roken. Ondanks dat vind ik het wel een fijne woning en is het prettig hier.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Driestroom, locatie Oude Graafseweg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.