Waardering van Driestroom, locatie Oude Graafseweg - Nijmegen op 28 februari 2019 interview

8.4

Mijn verwant wordt betrokken bij het maken van afspraken en de begeleiding houdt zich hieraan.Er zijn bijvoorbeeld gesprekken met mijn verwant over dagelijkse afspraken.Uiteraard kan er wegens omstandigheden weleens iets niet, dit wordt dan gecommuniceerd.\ De deskundigheid van de begeleiding is goed. Alle informatie die nodig is, wordt mondeling gegeven en deze is duidelijk waardoor verwant niet voor verrassingen komt te staan. De begeleiding herkend veranderingen in gezondheid en gedrag, waarover grote tevredenheid is. Tevens is er halfjaarlijks een gesprek met familie. Hoewel wensen en ideeën niet altijd realistisch zijn, wordt hiermee op een goede manier rekening gehouden, er wordt serieus geluisterd, en is belangstelling en wanneer iets niet mogelijk of wenselijk is, dan wordt dit uitgelegd. De wisseling in het team is groter dan wenselijk en tegelijkertijd inherent aan het fenomeen van de woonvorm. Mijn verwant woont naar wens op deze locatie, hoewel er ook weleens botsingen zijn met andere bewoners, wetende dat dit een gevolg is van het wonen in een dergelijk woonvorm. De locatie is nieuw met alle nodige voorzieningen. Hoewel de kamer vrij klein is, is deze wel naar wens van verwant.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Driestroom, locatie Oude Graafseweg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.