Waardering van Lievegoed Zorgboerderij Nieuw Rijsenburg - Driebergen-Rijsenburg op 27 juni 2017 interview

Ik ben altijd welkom in de groep bij mijn vrouw. De medewerkers zijn erg vriendelijk naar mij toe. Ik voel me niet buitengesloten. Ik ben goed op de hoogte van de informatie. De informatie ligt ook vaak in de hal. Het is een mooi, nieuw gebouw. Het is in het huis lekker koel als het buiten warm is. Het is ook rolstoelvriendelijk. De omgeving is bosrijk en er zijn wandelpaden. Mijn vrouw heeft een eigen kamer. De kamer vind ik goed. Hij is ruim en ik heb er zelf meubilair in mogen zetten. Naar mijn mening is dat voldoende. Mijn vrouw slaapt alleen op die kamer. Overdag verblijft mijn vrouw op de groep. De verzorging van mijn vrouw is voor mijn gevoel ruim voldoende.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lievegoed Zorgboerderij Nieuw Rijsenburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.