Waardering van Nieuw Woelwijck, dorpsgemeenschap van verstandelijk gehandicapten - Sappemeer op 25 juni 2019 interview

Als er een afspraak wordt gemaakt, praten wij als verwanten mee. Begeleiders houden zich aan de afspraken. We kunnen goed overleggen met de begeleiding. Begeleiders zijn deskundig, op de groep gaat het heel goed met onze verwant. Nieuwe begeleiding wordt goed ingewerkt en nieuwe begeleiding is nooit alleen. Als er iets bijzonders is, dan krijgen wij dat te horen. Als het met onze verwant wat anders is, dat hebben ze direct wel door. Dit wordt goed in de gate gehouden. Ze bekijken bij mijn verwant wat wel en niet kan. Er wordt naar mijn verwant en naar ons geluisterd, we kunnen veel overleggen. De woonlocatie is prima, alles is mooi nieuw en ruim.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Nieuw Woelwijck, dorpsgemeenschap van verstandelijk gehandicapten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.