Waardering van Nieuw Woelwijck, dorpsgemeenschap van verstandelijk gehandicapten - Sappemeer op 25 juni 2019 interview

8.8

Ik praat als verwant mee over afspraken, die over mijn verwant gaan. Dit gaat in goed overleg en hier wordt aan gehouden. Begeleiders zijn deskundig, dat zie ik doordat als ik met ze in gesprek ga over de handicap van mijn verwant dat ze rekening houden met haar belevingswereld en dat ze dat begrijpen. Ze zoeken verder als iets niet lukt. We krijgen een dorpskrant hier kunnen we lezen wat er gebeurt in het dorp. Begeleiders zien het als het minder gaat met mijn verwant, dit geven ze tijdig aan bij mij. Zij kijken goed welke personen er binnen een groep passen, dit bekijken ze per persoon. Er zijn wel vaak nieuwe medewerkers, maar deze worden wel goed ingewerkt door de vaste begeleiding. De locatie is prima, het is ruim. Elke groep heeft zijn eigen plekje. Badkamers zijn ruim. De privacy wordt goed in de gate gehouden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Nieuw Woelwijck, dorpsgemeenschap van verstandelijk gehandicapten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.