Waardering van Nieuw Woelwijck, dorpsgemeenschap van verstandelijk gehandicapten - Sappemeer op 28 maart 2019 interview

Ik praat mee over de afspraken met mijn verwant, we hebben regelmatig een evaluatiegesprek. De begeleiders zijn absoluut deskundig genoeg, dat zie ik aan alles, de verzorging en de omgang. Via internet kan ik het zorgplan van mijn verwant inzien, daardoor sta ik goed met de begeleiding in contact. Er wordt direct contact met ons gezocht als er iets is met onze verwant, of ze vertellen het als ik op bezoek kom, als er iets veranderd is. Niet alleen over onze verwant, maar over alle veranderingen. Mijn verwant krijgt de zorg die hij nodig heeft, hij krijgt de kans om kleine dingen zelf te doen als hij dat kan. Ze kijken hoe hij zich nog kan ontwikkelen. Ik tref altijd wel vaste begeleiding. Ik zie aan mijn verwant zijn reactie naar begeleiding dat het goed is. De woonlocatie is super, met nieuwe grote woningen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Nieuw Woelwijck, dorpsgemeenschap van verstandelijk gehandicapten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.