Waardering van Nieuw Woelwijck, dorpsgemeenschap van verstandelijk gehandicapten - Sappemeer op 28 maart 2019 interview

7.8

Over het algemeen worden wij als verwanten betrokken bij het maken van afspraken. De begeleiders houden zich meestal aan de afspraken, niet altijd. Ik vind het dan soms lastig om dit aan te geven. De begeleiders zijn deskundig, dat merk ik aan dat ze altijd wel iets wijs zeggen over hun vak. Ik krijg niet altijd voldoende informatie, soms hoor ik pas achteraf dingen die veranderd zijn. De begeleiders zien het als het even niet goed gaat met mijn verwant, hier reageren ze op en doen ze iets mee. De zorg die mijn verwant krijgt is passend. Soms kan het iets beter. Bijvoorbeeld wat meer individuele begeleiding. Soms zou personeel wat langer kunnen blijven, maar als ik op bezoek ben zijn er altijd wel bekende gezichten. De woonlocatie is prima, veel ruimte en privacy en contacten naar de maatschappij.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Nieuw Woelwijck, dorpsgemeenschap van verstandelijk gehandicapten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.