Waardering van Cosis, Woongemeenschap E.S. Staete - Delfzijl op 25 juni 2019 interview

7.6
  • Aandoeningen bij de man - overig

Ik kan meepraten over de afspraken die worden gemaakt. De begeleiding houdt zich goed aan de afspraken. Afspraken over medicijnen gaan soms niet helemaal goed, dat vind ik wel vervelend. De begeleiders kunnen mij goed begeleiden. Ik ben hier heel tevreden over. Ze verdiepen zich in bepaalde dingen waardoor ze mij beter kunnen begeleiden. Er is een prikbord waar informatie hangt over wat voor activiteiten er te doen zijn. Informatie die ik krijg is in begrijpelijke taal. De begeleiding houdt in de gaten hoe het met me gaat. Ik vertel vaak zelf wanneer het niet goed met me gaat. Ik krijg de ondersteuning die ik nodig heb. De begeleiding houdt rekening met wensen die ik heb. Ze zorgen ervoor dat ik kan doen wat ik leuk vind. Er is veel wisseling in de begeleiding, hier ben ik ontevreden over. Dit vind ik niet prettig. De begeleiding luistert naar me, hier nemen ze de tijd voor en ik voel me serieus genomen. Ik ben wel tevreden over de het appartement, maar het kan wel verbeterd worden. Ik heb soms overlast. Het is erg warm en ik heb geen deur naar buiten. Ik voel me hier verder wel veilig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cosis, Woongemeenschap E.S. Staete? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.