Waardering van Cosis, Woongemeenschap E.S. Staete - Delfzijl op 25 juni 2019 interview

8.4
  • Aandoeningen bij de man - overig

Ik overleg altijd met de begeleiding over welke afspraken er worden gemaakt, ook de afspraken die in mijn zorgplan worden beschreven. De begeleiding houdt zich goed aan de afspraken. De begeleiding komt meestal twee keer per week langs, maar verder zie ik de begeleiding niet. Ik zou wel wat meer contact willen. Het begeleiden naar de tandarts en andere afspraken daar ben ik heel tevreden over. De begeleiding kent mij goed. Ik vind het prettig om mijn eigen gang te gaan en de begeleiding geeft mij vrijheid. Ik krijg voldoende van de informatie, ze vertellen mij duidelijk welke afspraken gepland staan. Als ik iets niet begrijp dan kan ik even naar de begeleiding lopen en dan leggen ze het uit. Als ik me niet goed voel, kan ik naar de begeleiding om mijn verhaal te vertellen en ze luisteren dan goed naar mij. Ik krijg de ondersteuning die ik nodig heb, als er iets is met mijn gezondheid grijpt de begeleiding gelijk in. Er is vaak nieuwe begeleiding, dit vind ik niet prettig. Maar hier kunnen zij zelf niks aan doen. De begeleiding luistert niet altijd goed naar mijn wensen. Als ik iets wil weet ik niet of ze daar wel mee bezig zijn. Ik vind mijn appartement erg mooi, ik voel me hier veilig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cosis, Woongemeenschap E.S. Staete? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.