Waardering van Cosis, Woongemeenschap E.S. Staete - Delfzijl op 25 juni 2019 interview

8.5
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik praat mee over afspraken die worden gemaakt. De begeleiding komt bij mij thuis om deze afspraken te maken. De begeleiding komt de afspraken na en verwacht van mij dat ik ook mijn afspraken na kom. Ook als ik hier even geen zin in heb. De begeleiding is erg lief en ze begeleiden mij goed. Boodschappen doet de begeleiding samen met mij. Ze kennen mij ook erg goed. Ik krijg informatie van de begeleiding in begrijpelijke taal. Als we ergens naar toe gaan bellen ze mij om dit te vertellen. De begeleiding merkt het wanneer ik moe ben of als ik niet lekker in mijn vel zit, dan helpen ze mij goed. Als ik naar de begeleiding bel omdat ik hulp nodig heb dan duurt het wel lang voordat er iemand komt. Soms is de begeleiding weg en moet ik lang wachten. Als ik een wens heb om iets leuks te doen dan maakt de begeleiding wel tijd voor mij vrij. Er zijn regelmatig nieuwe begeleiders. Als er vreemde begeleiding is moet ik er even aan wennen. Ze geven mij wel de tijd om aan nieuwe begeleiding te wennen. De begeleiding luistert naar mij, ze komen vaak een praatje maken. Ik vind dat ik hier mooi woon, ik heb mooi uitzicht en het is groot. Ik voel me prettig en veilig hier.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cosis, Woongemeenschap E.S. Staete? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.