Waardering van Cosis, Woongemeenschap E.S. Staete - Delfzijl op 25 juni 2019 interview

9.8
  • Aandoeningen bij de man - overig

Ik praat mee over de afspraken die worden gemaakt. Als ik weg ga dan spreek ik dat af met de begeleiding. De begeleiding houdt zich aan de afspraken. Zolang ik hier woon heb ik geen klachten. Het gaat hier heel erg goed. Ik ben tevreden over de begeleiding. Als er wat is kan ik altijd even bellen. 1 keer per week komt er begeleiding langs om even een praatje te maken en om te kijken hoe het gaat. We doen leuke dingen met de begeleiding zoals even het centrum in of koffie drinken. Informatie wordt een paar dagen van te voren besproken met mij. De informatie is begrijpelijk en alles kan besproken worden. De begeleiding kijkt naar hoe het met mij gaat. Als ik me niet goed voel of er is iets dan staan ze altijd voor me klaar. Er komen regelmatig nieuwe begeleiders. Ik vind dat hierin te veel verandert, dit vind ik soms wel lastig. De begeleiding werkt wel goed samen. De begeleiding luistert goed naar mij. Ik ben blij met mijn appartement. Ik heb ruimte om alles te doen en ik kan muziek luisteren. Ik voel me hier veilig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cosis, Woongemeenschap E.S. Staete? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.