Waardering van Ouderinitiatief Stichting Pim - Dorst op 9 november 2017 interview

8.4

Wij zoeken als familie een omgeving waar we vertrouwen in hebben en ons familielid met een gerust hart achter kunnen laten. En dat is Stichting Pim zeker.Er wordt goed naar ons geluisterd.De deskundigheid van de verschillende medewerkers is zondemeer goed te noemen. We worden goed geïnformeerd over de persoonlijke zaken betreffende ons familielid. Zelfs zo dat we gevraagd hebben of de informatie wat minder gedetailleerd zou kunnen worden beschreven. De informatie over Stichting Pim als geheel zou iets beter kunnen. Er is veel afstemming met de persoonlijk begeleider. Daar valt niets op aan te merken. De interne communicatie, dus het doorgeven van relevante informatie betreffende ons familielid, onderling zou wel iets beter kunnen. Sinds de uitbreiding naar 16 cliënten is er meer personeel bijgekomen. Het is logisch dat ons familielid daardoor veel wisselende gezichten ziet. De medewerkers die bij Stichting Pim werken, blijven daar werken. Wat dat betreft is er heel weinig verloop. We maken ons wel zorgen over de grote hoeveelheid administratie die wordt verricht. We vragen ons af of al die administratieve taken niet ten kostte gaan van de zorg en begeleiding aan ons familielid en de andere cliënten. Al met al zijn we zeer tevreden over Stichting Pim.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ouderinitiatief Stichting Pim? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.