Waardering van Pluryn, regio Groesbeek, Brabant en Limburg - Groesbeek op 1 oktober 2018 interview

8.6

De begeleiders van Dennenheuvel 15 weten goed wat ze doen en ze zien goed aan mij als er wat is. Ik doe de meeste dingen zelf - ik beslis zelf over mijn kamer en mijn leven. Ik krijg de ruimte hiervoor. De begeleiding helpt mij als ik het niet zelf kan. Als ik het ergens niet mee eens ben dan zeg ik het tegen de begeleiding en die luisteren daar goed naar. Het team is stevig genoeg, ook als er in de vakantie meer invallers zijn, dan heb ik daar weinig last van. Ze nemen mij als persoon , als volwassen man, heel serieus. Ik woon hier heel prettig. Ik hoop hier nog lang te blijven. Mijn familie woont dichtbij. Dat vind ik belangrijk. En hier in Groesbeek kan ik lekker veel rondfietsen. Het is is hier niet zo druk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pluryn, regio Groesbeek, Brabant en Limburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.