Waardering van Siloah, Woonlocatie De Boog - 's-Gravenpolder op 1 november 2018 interview

6.5

Als er afspraken worden gemaakt praat ik er over mee, aan afspraken houdt begeleiding zich niet altijd, ik zeg daar wat van, als antwoord krijg ik te horen dat ze het te druk hadden, helemaal vergeten. Dat vind ik echt niet leuk. Ik word wel goed geholpen, er is tijd om met me te praten als ik dat nodig heb. Verder ben ik zelfstandig en heb weinig ondersteuning nodig. Informatie wordt niet altijd goed doorgegeven, bijvoorbeeld afspraken worden voor me gemaakt en daar weet ik dan niets van af. Begeleiding ziet niet altijd hoe het met me gaat, als ik dan zeg dat ik me niet lekker voel, moet ik toch naar mijn werk. Als ik me soms niet lekker in mijn vel voel, dan geef ik dat aan, maar daar wordt overheen gepraat, zo van ach joh daar heb je toch geen last van ? Dan durf ik eigenlijk niet meer erover te praten. Met mijn wensen of ideeën wordt goed rekening mee gehouden. Er zijn veel verschillende gezichten in de begeleiding de laatste tijd, er zijn nu 3 nieuwe begeleiders, ik vind dat zelf heel lastig. Er wordt wel aan me gevraagd hoe bv mijn weekend is geweest, toch voel ik me niet altijd serieus genomen en heb ik het idee dat ze me als een klein kind behandelen. Zij drukken dan hun mening door. Ik woon hier op zich wel fijn, maar soms heb ik het idee dat ik me na al die jaren toch niet helemaal thuis voel, ik voel me toch het meest thuis en op gemak in mijn ouderlijk huis.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Siloah, Woonlocatie De Boog? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.