Waardering van Siloah, Woonlocatie De Boog - 's-Gravenpolder op 1 november 2018 interview

7.1

Als er hier iets wordt afgesproken dan is dat meestal goed geregeld, bij 1 activiteit van de week is er een vaste afspraak, die wordt niet altijd goed nakomen, dat vind ik vervelend. Ik word hier over het algemeen goed ondersteunt en ben wel behoorlijk zelfstandig. Ze kennen me inmiddels goed genoeg om me te ondersteunen. Informatie wordt goed doorgegeven, op onze bewonersraad is ook altijd iemand van de cliëntenraad aanwezig, waar we ook dingen tegen kunnen zeggen of vragen. Begeleiding kent me goed en herkent wel zaken als het niet goed met me gaat,dan wordt er altijd tijd gemaakt om even te praten. We hebben zelf inbreng over bijvoorbeeld een uitje. Er zijn dit jaar veel vaste begeleiders weggegaan, dat is niet zo leuk. Er wordt goed naar me geluisterd, er is echt belangstelling voor me hier. Ik woon hier heel erg naar mijn zin, voel me ook veilig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Siloah, Woonlocatie De Boog? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.