Waardering van Siloah, Woonlocatie De Boog - 's-Gravenpolder op 1 november 2018 interview

7.9

Ik kan meepraten over afspraken, de afspraken die in mijn zorgplan staan,worden goed nagekomen. In mijn persoonlijke zorg word ik goed geholpen, ze kennen me hier ook heel goed. Soms vertellen ze dingen met moeilijke woorden, dan vraag ik zeg duidelijk wat je bedoelt en dat doen ze dan. Soms zien ze hier dat het niet goed met me gaat, maar niet iedereen ziet dat hier. Als ik iets leuks wil doen, of een leuk idee heb vraag ik dat aan de begeleiding en dan helpen ze me soms ermee. Soms is er hier heel weinig begeleiding en dan is er geen tijd voor mij en dan moet ik heel lang wachten tot ze komen helpen. Soms is er wel een nieuwe begeleider omdat een vaste met zwangerschapsverlof is, ik vind dat best leuk. Er wordt goed naar me geluisterd, en ze vragen me ook altijd hoe mijn werkdag geweest is. Ik woon hier heel mooi en voel me veilig.Als er iets gebeurt hier, bel ik de leiding en dan helpen ze me heel goed en troosten ze me.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Siloah, Woonlocatie De Boog? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.